dilluns, 26 de març del 2012

Marató de Barcelona. 25 de Març del 2012

La marató de Barcelona....del 2012 (3hores 38minuts 39segons)
El dissabte al matí baixem a Barcelona i mentre jo em passejo per la fira i recullo els pitralls (el de l’Elisabet que debuta en la distància i el meu), l’Elisabet, l’Oriol i la Martina fan visita a les botigues barcelonines especialitzades en natació i alhora es “firen”.
Ja cap al migdia es retrobem de nou per tornar cap a Vic, dinar, canviar l’hora i deixar passar el cap vespre.
Ja diumenge ens llevem a les 5 del matí (de l’hora nova), esmorzar habitual i plegats, amb l’Elisabet, baixem cap a Barcelona on arribem abans de les 7 per aparcar al pàrquing soterrani de l’estació de Sants. Aprofitem per canviar-nos de roba, anar al lavabo, i a poc més de les 7 comencem anar cap al pavelló firal per deixar-hi la bossa i esperar la sortida. M’acomiado de l’Elisabet i ens dirigim als calaixos respectius.
A les 08:30 sortida, ... surto bé, tranquil deixant passar els km’s ... i amb aquestes cauen els 5 primers en 23mi26seg. Anem bé...i cauen els 5 següents en 22mi46seg, seguim anant bé.... i cauen els 5 següents 23mi30seg. Ja em portem 15 km’s i tot va segons el guió previst.
Del km15 al km 20 passen 23mi38seg. i del km20 al km25 passen 23mi58seg. Fins aquí tot força acceptable....
Tocava ara baixar una mica el ritme.... es tractava de que anés perdent de vista el grup de 3h15mi (va passar i més ràpid del que em pensava) i que no m’atrapés el grup de 3h30mi (que no va passar).
Del km25 al km 30 passen 25mi39seg i ja veig que aquesta marató se’m farà llarga, mooooolt llarga.
Del km30 al km35 passen 28mi19seg. I començo a pensar que no assoliré l’objectiu de baixar de les 3h30mi. Mica em mica em vaig desmoralitzant.....
Del km35 al km40 passen 30mi21seg. I ja no corro.... vaig al trot....i per arrodonir-ho em passa el globus de 3h30mi
Del km40 al final en 14mi39seg...... sobren els comentaris......
Estic content per la primera part de la marató i descontent per la segona.
Aprofito l'arribada per fer-la petar amb l'Albert i el Dennis, vaig al guarda-roba per recollir la bossa i anar fins l'Avinguda Rius i Taulet on un micro-bus ens porta a les instal·lacions de l'estadi Serrahima. Allà em dutxo, em canvio de roba i el mateix micro-bus ens torna el lloc d'arribada de la marató per retrobar-me amb l'Elisabet que després 4h22mi28seg ha completat la seva primera marató.
Recollim el cotxe, arribem a Vic, dinem i per no perdre el bon costum vaig a la piscina on cauen 1500 metres en 28mi31seg.

Segons la marató de Barcelona

4 comentaris:

Xavi Bomber ha dit...

Es fa difícil acabar una cursa tan llarga quan veus que no arribes però eltemps que has fet no està malament, i més després de la duatló de la setmana anterior,he?
Felicitats per haver acabat dignament i a preparar l'Ironcat que a la fi és l'objectiu.

Joan ha dit...

Felicitats per l'èxit familiar.
Felicitats per tenir una altra marató al sac - jo també opino que el temps no està pas malament...

piernas ha dit...

Menudo crac estas hecho!!!!! Un factor importante fue el calor, creo yo...

Dioni Tulipán ha dit...

Pues sí, está claro que los ritmos de los últimos kilómetros no son propios de ti.. seguro que la gran carrera de la semana pasada tuvo algo que ver, ¿verdad?

Por otro lado, la Elisabet hizo un tiempo muy bueno !!! Debe de haber disfrutado de su debut en la distancia.

Te saldrás en la próxima, seguro!