dissabte, 8 de febrer del 2014

1a Duatló de Carretera de Canyelles. 1 de Febrer del 2014

1a Duatló de Carretera de Canyelles (5 + 20 + 2,5) = (1hora 13mi 33seg)
Després de l'intent fallit de fer una duatló sprint al Mansnou, m'animo a partiticipar en la primera edició de la duatló de carretera de Canyelles. Poc més de 170 inscrits fa que la massificació no faci presència.
Em llevo el dissabte al matí passades les vuit, faig diverses tasques "casolanes" i començo amb els preparatius. Una vegada tot preparat, i pels vols de les 12 carrego la bicicleta al cotxe i m'adono que tinc "punxada". Una visita ràpida al taller i tot queda en un ensurt.
A 3/4 d'una dino juntament amb l'Oriol, que té competició de natació a Cervera, i a 1/4 de dues començo el trajecte fins a Canyelles. Vic, Manresa, Igualada ...... i tot sota la pluja. Serà una altra duatló reduïda a running? Afortunadament, quan arribo a Canyelles, la pluja va minvant i fins i tot el Sol s'atreveix a treure el cap.
Aparco a peu de carretera, a uns dos minuts de la sortida, vaig a veure-la i torno al cotxe per posar-me la roba de cursa i portar la bicicleta a box. De nou vaig al cotxe per deixar-hi una jaqueta i començar ja l'escalfament.
A les 4 de la tarda sortida. 5 km's en dues voltes pels carrers de Canyelles on les pujades i les baixades són la nota dominant. En poc més de 20 minuts deixo aquesta part feta. Ara toca agafar la bicicleta. Un circuit també a dues voltes, tallat al trànsit i en molt bon estat fa que després de 38 minuts pugui deixar la bicicleta. Ja només queda una volta al circuit de running (que s'ha fet en sentit contrari a les del primer sector)que es fa en uns 12 minuts, i ja tinc la meva primera duatló sprint a la butxaca.

2 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

Molt bé Josep Maria!!

Vas fer podi, oi?? Felicitats!

josep-maria ha dit...

Moltes gràcies Dennis,

vaig quedar tercer del meu grup d'edat i .... sense podi.
La veritat però, és que m'ho vaig passar bé.

Veient el teu post-marató.... t'espera una gran mitja!!!!

Nosaltres fem marató vies verdes