dilluns, 24 de febrer del 2014

8a Duatló ciutat d'Igualada. 23 de Febrer del 2014

8a Duatló Ciutat d'Igualada (6 + 18 + 3) = (1hora 12m 56seg)
I després de la Marató de le Vies Verdes m'arriba la duatló Ciutat d'Igualada.
Setmana relativament tranquil·la amb 8 km's d'aigua i 20 km's de running per arribar diumenge a la duatló.
Em llevo pels vols de les 7, esmorzar d'una llesca de pa torrat amb oli i sal i un cafè. Dutxadeta i som-hi ... cap a Igualada (el dia abans havia deixat la furgoneta amb tot el necessari).
Arribo a Igualada una mica abans de 3/4 de 9, després d'una horeta de cotxe i seguint els mapes preparats per l'Elisabet. Deixo la furgoneta a l'aparcament de la zona esportiva i faig un tomb per saludar a coneguts i amics. Visita als lavabos, torno a la furgoneta per canviar-me, m'abrigo i vaig a deixar la bicicleta al box i torno a la furgoneta.
A les 10 sortida.... i sense massa pressa faig els 6 primers km's avançant a força gent. M'havia col·locat una mica massa endarrere (o bé alguns estaven massa endavant). Es tracte d'un circuit de 3 km's, tipus cros, que s'hi han de fer dues voltes. Tot plegat 23mi 26seg amb la transició que faig de manera molt i molt ràpida.... però....vaig provar de deixar les sabates amb la llengeta a fora, per tal que el peu hi entrés més fàcilment, i fins aquí molt bé, vaig poder córrer amb la bici al costat també relativament bé, vaig pujar sobre la bici i vaig encaixar les sabates als pedals també amb molta facilitat....
El problema el vaig tenir alhora de voler ajustar-me les sabates.....no hi va haver manera de posar la llengeta a dins...... així que vaig haver de parar... baixar de la bici... posar-me bé les a sabates i continuar. Vaig perdre algun minutet i una parell de grups...però vaig aprendre que aquesta NO és la manera de posar-se les sabates.
Durant els 18 km's de bicicleta vaig anar avançant a força gent. M'ho vaig prendre com un entrenament de qualitat. El circuit era d'anada i tornada ... així que després dels primers 9 km's ja sabia el que m'esperava. Tot plegat 37mi 44seg.
La segona transició molt correcta ... així que només quedaven per fer els darrers 3km's (van ser una mica curts) que van caure en 11mi 46 seg.
Tot plegat 1h 12mi 56 seg .... i molt content per la recuperació post marató

1 comentari:

piernas ha dit...

Suma y sigue!!!! No paras macho! Felicidades!!!!!!!!!